CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

My ads.

Monday, August 10, 2009

JaLaN MeNuJu ALLaH

Aku impikan diriku

Yang sentisa ghairah bertasbih

Mengadu rindu kepadaNYA

mengasihiNYAsepenuh jiwa

dan raga

mencintaiNYA sekuat hati

Aku impikan diriku

Yang sentiasa mengalirkan

Air mata

Akibat rindukanya aku kepada

Penciptaku

Akibat malunya aku kerana sering

Berbuat maksiat

Akibat seganya aku kerana

Sering menipu

kecintaan aku kepadaNYA

Aku impikan diriku

yang hatinya sentiasa bergetar

apabila nama tuhanku disebut

jantungku berdegup kencang

bila disebut azabNYA

tetapi tenang semula

bila dicerita kasih sayangNYA

yang maha luas

aku impikan diriku

yang setiap detik mengingatiNYA

akan nikmatNYAyang tidak

terhingga

kerana aku tiada apa-apa

Dialah yang maha pemberi

Aku impikan diriku

Yang sentiasa bertawakkal padaNYA

Yang maha mengetahui apa yang

Terbaik buatku

Maha suci dari menzalimiku

kerana dia penciptaku

yang penuh dengan kecintaanNYA

kepada makhlukNYA..


0 comments: